לקוח סמוי

בוחנים אתכם

אבחון מועמדים

גיוס עובדים

לקוח סמוי

סדנאות

דיילות לאירועים

השירות שכל חברה צריכה

שירות לקוח סמוי הוא ללא ספק בין הכלים החשובים והיעילים ביותר אשר עומדים לרשות הנהלת חברה. בעידן השיימינג, בו בלחיצת כפתור לקוח יכול להרוס מוניטין שנבנה במשך שנים של עבודה קשה, חברות חייבות להיות בשליטה ובקרה מלאה על נציגיהם אשר עובדים מול הנכס היקר ביותר לחברה – הלקוח.


מה הדרך הטובה ביותר להתמודד עם האתגר הזה?
למקסם שביעות רצון לקוחות ולבחון על בסיס קבוע את נותני השירות בחברה באמצעות הכלי היעיל ביותר שקיים בשוק – בקרה של לקוח סמוי.

SMUYA

מה שירות של לקוח סמוי יכול לספק?

  1. תמונת מצב אובייקטיבית של רמת השירות והמקצועיות של עובדי החברה, אשר יכולה להתפרש על פני עשרות פרמטרים, בהתאם לצרכי הלקוח. לדוגמה: עמידה בנהלים, נראות סניף, עמידה בתסריט שיחה, הקפדה על נהלי אבטחת מידע, וכו'.
  2. מודיעין עסקי – איסוף מודיעין אצל המתחרים על שיטות, נהלים, תמחורים ותוכניות פיתוח.
  3. בקרה סמויה חלקית – העובדים מודעים לקיום פעילות לקוח סמוי, אך אינם יודעים מי מבצע, מתי ואם בכלל. מעלה את רמת הדריכות והציות לעמידה בפרוטוקולים הנדרשים מהעובדים.

מחלקת לקוח סמוי בחברת כן, מורכבת מבקרים סמויים, בעלי רקע באיסוף והפעלה של אנשים, אשר עוברים הכשרה ייעודית להתאמת יכולותיהם וניסיונם לפעילות הספציפית של המחלקה.

ביחד עם הלקוח, אנחנו מאפיינים את הפעילות, מגדירים את הפרמטרים למדידה ואת הרמה הנדרשת שמצופה מעובדי הלקוח. בנוסף, כחלק מהשירות של כן, אנו מאפשרים בתכנון מדוייק מראש, שהבקר שלנו ייצר משבר מכוון כדי לבחון התמודדות העובדים עם אירועי קיצון שונים, בהתאם לדרישת הלקוח.

דברו איתנו!

שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם צ'יק צ'ק

נגישות